/

Få svar på alle dine spørgsmål om Talisman

Her kan du læse alt om, hvordan Talisman-app'en fungerer, og hvordan du bestiller din gavekode eller cashback.

Tilmelding til det digitale Talisman-program

Før du kan bruge Talisman-app'en, skal din virksomhed oprettes i vores system. Dette skal gøres af virksomhedens ejer eller direktør. Den, der opretter firmaet, bliver Talisman-administrator og dermed den eneste i virksomheden, som kan se Talisman-kontoen og bestille gavekoder eller cashback. Forud for oprettelse er det vigtigt, at du læser vilkår og betingelser for Talisman-programmet.

Talisman-administratoren skal oprette et pro-login her. Sørg for at vælge VVS-installatør i feltet 'Arbejde' og sæt herefter kryds i 'Tilmeld Talisman'. Har du allerede et pro-login, skal du sende os en e-mail for at få adgang til app'en.

Når du har oprettet din profil, går der et par hverdage, inden du kan logge ind i Talisman-app'en. Du får en velkomst-mail, når din bruger i app'en er klar.

Andre medarbejdere i virksomheden får automatisk adgang til at scanne Talisman-point til virksomhedens konto, når ejeren/direktøren har oprettet sig som administrator. Det er derfor kun nødvendigt, at administratoren opretter et login.

Brug af Talisman-app'en

Når du åbner app'en, kan du vælge at logge ind som direktør/ejer (administrator) eller medarbejder.

Direktør/ejer

Som direktør/ejer logger du ind i app'en med dit pro-login (e-mailadresse og adgangskode). Herefter kan du se virksomhedens Talisman-saldo, scanne QR-koder fra emballagerne og bestille gavekoder eller cashback. Her finder du også virksomhedens kundenummer, som du skal give til de medarbejdere, der skal kunne logge ind og scanne koder. På den måde kan medarbejderne fx scanne Talisman-koden, hver gang de åbner en emballage. Dermed slipper de for at samle og gemme de små papirlapper.

Medarbejder

Du logger ind i medarbejderområdet ved at indtaste virksomhedens kundenummer, som du får af ejeren/direktøren i din virksomhed. Herefter har du mulighed for at scanne QR-koder fra emballagerne ind på virksomhedens Talisman-konto. Du kan ikke se den samlede saldo eller bruge Talisman-point - det kan kun ejeren/direktøren.

Scanning af koder

Det er muligt at scanne én eller flere Talisman QR-koder ad gangen. Når du skal scanne en enkelt kode, kan du blot lade den sidde i emballagen. Hver QR-kode er unik og kan kun scannes én gang.

Hvis du har mange koder, kan det være hurtigere at scanne flere på én gang. I så fald kan du tage koderne ud af emballagerne og lægge dem op ved siden af hinanden. Når de er scannet, kan du blot kassere dem.

Bestilling af gavekoder

For at bestille en gavekode til brug i vores gaveshop skal du bruge 150 Talisman-point. Som administrator (ejer el. direktør) kan du bestille det ønskede antal gavekoder i app'en. Herefter modtager du en e-mail med koderne og et link til vores gaveshop, hvor du kan vælge mellem f.eks. design til hjemmet, elektronik og oplevelser.

Vi gør venligst opmærksom på, at varerne i gaveshoppen løbende udskiftes. Vi opfordrer derfor til, at du bestiller med det samme, når du har udset dig en præmie, da den kan være udsolgt næste gang, du logger ind. Vi kan desværre ikke imødekomme bestillinger på udsolgte præmier.

Bestilling af cashback

Som noget nyt kan du også få udbetalt dine Talisman-point som cashback til dit firmas bankkonto. Når du vælger den mulighed i app'en, bliver du bedt om at indtaste registrerings- og kontonummer. Beløbet overføres til kontoen i løbet af 14 dage.

Har du flere spørgsmål?

Kontakt os på e-mail eller ring 86 28 74 00.