/
Stol på kvalitet "Made by Hansgrohe"

5 års garanti på AXOR og hansgrohe

En elementær bestanddel af Hansgrohes virksomhedspolitik er altid at tilbyde vores kunder den højeste kvalitet. I mere end 100 år har vi produceret sanitetsprodukter af høj kvalitet, og vi sikrer den høje standard ved hjælp af en omfangsrig kvalitetsstyring. Det fungerer i alle fabrikker, både i Tyskland og internationalt.

Fra denne pålidelige og gode gammeldags basis går vi nu et skridt videre som producenter: Vi tilbyder vores forbrugere en femårig producentgaranti på vores produkter.

Fremgang med stærke mærker

Producentgarantien er en frivillig ydelse. Dermed giver Hansgrohe sine forhandlere et yderligere argument, som de kan bruge til at overbevise slutbrugerne om fordelene ved produkterne. Hansgrohe står dig bi, når du har en garantisag fra en forbruger.

I nedenstående garantibestemmelser findes forudsætningerne og detaljeret information om garantien. 

5 års produktgaranti

(Gældende for produkter købt efter 01.01.2010)
Hansgrohe garanterer, at vore produkter ikke har fabrikationsfejl. Skulle der imidlertid opstå en fejl eller mangel på et produkt i op til 5 år fra købsdatoen, vil Hansgrohe omkostningsfrit reparere eller ombytte produktet ved returnering til Hansgrohe A/S. I så fald bedes du udfylde vores reklamationsformular. Det er en forudsætning, at produktet er korrekt installeret, samt at det er anvendt i henhold til vores monterings-, og rengøringsvejledning. En defekt, der opstår pga. udefra kommende forhold, snavs eller skidt i vandet, er ikke at betegne som en fabrikationsfejl og vil derfor ikke være omfattet af garantien.

På hansgrohe Pontos Scout (art. nr. 15887000) og hansgrohe SodaBase gives 2 års garanti fra købsdatoen.

5 års drypgaranti

Hansgrohes drypgaranti sikrer omkostningsfri ombytning af alle reservedele, som skal benyttes i tilfælde af, at et armatur begynder at dryppe indenfor de første 5 år efter montering.

15 års reservedelsgaranti

Hansgrohe yder endvidere 15 års reservedelsgaranti, hvilket sikrer, at en reservedel til et produkt kan leveres i minimum 15 år efter, at produktet er udgået af produktionen.

Ved større skader

Udfør kun "førstehjælp" og kontakt derefter Hansgrohe på 86 28 74 00 og kundens forsikringsselskab, før du gør mere.

Behandling af garantisag

Skulle der opstå et problem med et Hansgrohe-produkt indenfor garantiperioden skal forbrugeren henvende sig til den forhandler, hvor varen er købt. Forhandleren vil i samarbejde med Hansgrohe undersøge produktet og vurdere, i hvilket omfang det er underlagt Hansgrohes produktgaranti.

For at kunne gøre brug af Hansgrohes 5 års garanti kræves det, at man kan fremvise original købsfaktura fra forhandler.