/
#InTouchWithOurPlanet

hansgrohe inspirerer til vand- og energibesparelser med ny brandkampagne

I sin næste forbrugerkampagne #InTouchWithOurPlanet fokuserer hansgrohe-brandet på bæredygtig brug af vand og promoverer EcoSmart-teknologien til vand- og energibesparelse. Hovedbudskabet: Spar vand, energi og penge med det samme uden at give afkald på fantastiske bruseoplevelser. Her kan VVS-firmaer læse om, hvordan de kan blive en del af kampagnen og få gavn af den. 

Hvad? 

Miljøbevidste hansgrohe-teknologier som EcoSmart og CoolStart hjælper forbrugere i hele verden med at spare på de kostbare ressourcer vand og energi i hjemmet.

Alarmsignalerne er ikke til at tage fejl af: VI SKAL SPARE PÅ VANDET OG ENERGIEN. Ikke kun på kort sigt. Og når politikere og eksperter udtrykkeligt gør opmærksom på, at man f.eks. kan spare på vandet, når man går i bad, er det et ideelt udgangspunkt for din næste kundesamtale.

EcoSmart gør det, som alle ønsker: sparer vand, energi og penge

Senest nu burde alle vide, hvor effektive sådanne teknologier faktisk er. Og hvor mange kilowatttimer og vanddråber, der konkret kan spares med dem. I vores grønne kampagne #InTouchWithOurPlanet fokuserer vi på bruseområdet og dermed på den innovative EcoSmart-teknologi, som kan reducere vandforbruget i brusere med op til 60 procent i forhold til konventionelle brusere. hansgrohe kan samtidig berolige kunderne: Med EcoSmart-bruserne får de stadig en meget behagelig bruseoplevelse. På æresord.

#InTouchWithOurPlanet: hansgrohe forbrugerkampagne.
Spar på ressourcerne, og hav det sjovt på samme tid: EcoSmart-teknologien gør det muligt. Og vandspareberegneren viser helt konkret, hvor meget vand og energi man kan spare, hvilket naturligvis også er godt for kundens pengepung.

Hvordan?

Med #InTouchWithOurPlanet" appellerer premium-mærket hansgrohe til den enkeltes ansvarsfølelse. Den "grønne" kampagne siger helt specifikt: "Det er vigtigt at spare på vandet, for vi kan ikke overleve uden. Sammen skal vi skabe langsigtede løsninger. Men du behøver ikke at give afkald på din personlige bruseoplevelse. Beregn din besparelse nu." 

På den måde bliver fremtidige kunder hos VVS-forhandlere introduceret til EcoSmart-teknologien og hansgrohe vandspareberegneren, som hjælper dem med at beregne deres årlige besparelsespotentiale i brusebadet. hansgrohe henviser alle købsvillige personer direkte til forhandleren via forhandlersøgningen.   

Spar på vandet. Spar på energien. Få en fantastisk bruseoplevelse.

Resultaterne af beregningerne er imponerende og viser kunderne, at det kan betale sig at bestille en vandbesparende håndbruser eller et brusesystem så hurtigt som muligt. Det er trods alt de færreste, der har penge i overflod i øjeblikket. Det visuelle sprog i #InTouchWithOurPlanet er ungt, følelsesladet og fængslende. Der er fokus både på emnets globale betydning – og på den gode følelse, man får, når man selv bidrager til det store billede. For ikke at nævne, at man bliver forkælet med velværestråler hver dag.

Den grønne virksomhed Hansgrohe kan med fakta og tal dokumentere, at det ikke er tomme løfter. Kampagnen indeholder for eksempel beregningseksempler, som viser, hvor mange ressourcer hver husstand kan spare om året med EcoSmart-brusere.

En familie på fire personer sparer eksempelvis 47.450 liter vand om året med en 8,5 liter håndbruser, hvis den gennemsnitlige badetid for hver person er fem minutter om dagen – sammenlignet med en konventionel bruser, der bruger 15 l/min. En familie, der opvarmer vandet med fjernvarme, sparer således 3.430 kr. om året i vand- og energiudgifter*.

#InTouchWithOurPlanet: Ny hansgrohe kundekampagne 2022.
#InTouchWithOurPlanet: Med følelsesladede billeder og budskaber opmuntrer hansgrohe folk i hele verden til at tage deres del af ansvaret og spare på vandet.

Hvor? 

  • Den storstilede hansgrohe brandkampagne #InTouchWithOurPlanet kører fra den 19. september 2022 på relevante sociale mediekanaler som Facebook, Instagram, Pinterest og YouTube. I over 30 lande i hele verden.
  • Opslagene, der opfordrer til besparelser, suppleres af internationale nyhedsbreve.
  • På de internationale hansgrohe hjemmesider for forbrugere kan interesserede personer og fagfolk finde alle oplysninger om EcoSmart-systemet og dets besparelsespotentiale, som nemt kan beregnes ved hjælp af hansgrohe vandspareberegneren. 

Hvad skal du gøre? Så nemt drager vores fagpartnere fordel af #InTouchWithOurPlanet

Ønsker du også at deltage i vores kampagne om ressourcebesparende tiltag som forhandler? Sådan gør du:

  1. Du bestiller brusere og brusesystemer med EcoSmart-teknologi hos din hansgrohe-grossist.
  2. Du præsenterer de miljøvenlige brusere – såsom Croma, Raindance, Vernis og Pulsify – i dit showroom.
  3. Du bliver fundet via hansgrohe forhandlersøgningen og får nye kunder i din forretning. 
  4. Du kan beregne dine kunders besparelsespotentiale med det samme ved hjælp af vandspareberegneren. Bruserne finansierer sig selv!

Det kan betale sig at deltage! Markedspotentialet er enormt. Utallige mennesker i hele verden gør sig tanker om bæredygtighed og gør derfor produkternes energieffektivitet til det helt afgørende argument i deres købsbeslutning. Udnyt dette potentiale: sørg for at have energibesparende produkter på lager, så du sikrer dig ekstra omsætningsmuligheder.

Følgende produkter bliver aktivt formidlet som en del af kampagnen

*Eksempelberegningen baserer på den antagelse, at familiens vandomkostninger udgør 70 kr./m³ og fjernvarmeomkostningerne 0,072 kr./kWh. De foreslåede priser kan justeres individuelt for at opnå et muligst præcist resultat. Yderligere oplysninger om vandspareberegneren findes på hjemmesiden for forbrugere.

Hansgrohe SE kan ikke garantere for resultaternes nøjagtighed. Dette skyldes, at beregningen afhænger af mange uforudsigelige faktorer. Den er derfor ikke bindende.