/
Sæt fokus på farverne

Social media-kampagne om FinishPlus specialoverfladerne

Med forbrugerkampagnen #CreateAsYouAre hylder hansgrohe folks forskellige personligheder og de mange forskellige måder at leve på. I den forbindelse sætter vi fokus på FinishPlus specialoverfladerne på tværs af de sociale medier. Med den målrettede kampagne på populære platforme stimuleres salget af premium-produkterne. Til glæde for både dig og os.

Hvad? Farvede armaturer og brusere til individuelt design

Under mottoet "Design følger kun ét princip – din personlighed" hylder hansgrohe glæden ved individuelt design og de mangfoldige familiekonstellationer, som gør kunder i hele verden lykkelige. Vi ser i disse år et stigende antal af homoseksuelle par og ukonventionelle boligprojekter, flere singleforældre, sammenbragte familier og ægteskaber uden børn. 

Tiderne med stereotypt design er forbi

Det magiske ord på tværs af alle generationer er "individualitet". Derfor står det farvede overfladesortiment FinishPlus i centrum for den opsigtsvækkende social media-kampagne #CreateAsYouAre – med armaturer og brusere, som giver kunden en lang række individuelle designmuligheder.

38 lande, flere kunder, større omsætning

Alle drager fordel af den nye efterspørgsel efter kulørt baddesign. Vi som producent sender interesserede kunder videre til dig ved hjælp af hansgrohe forhandlersøgningen. Du kan altså som fagpartner se frem til flere kunder og større omsætning! 

Foto fra #CreateAsYouAre-kampagnen fra hansgrohe, håndvask.
Stærkt trend-statement med tidløs skønhed: Mat sort FinishPlus-armatur fra hansgrohe. For vi ved jo, at en god fest begynder med, at man gør sig klar på badeværelset.

Hvordan? Vi hylder de mange virkeligheder, ikke kun en enkelt

hansgrohe ved, at kunderne bliver særligt glade, når de har mulighed for at udleve deres designdrømme med en udtryksfuld indretning. Med #CreateAsYouAre henvender det tyske premium-mærke sig især til personer, der ikke påvirkes af klassiske, traditionelt konciperede reklametiltag.

Realiteten i badeværelserne er kulørt. Kampagnen fokuserer på diversitet. Det vil sige, at teksterne og billederne udtrykker den levende alsidighed i alle livssituationer og på alle planer. Det emotionelle billedsprog inspirerer kunder fra hele verden til at benytte sig af kraftige statements i hjemmet. Også i forbindelse med renovering. 

Foto fra #CreateAsYouAre-kampagnen fra hansgrohe, håndvask.
Vores samfund lever af kontraster, og det er vigtigt, at vi har mulighed for at udtrykke os selv. Hvorfor ikke med et cool mat hvidt armatur?

Hvor? På Facebook, Instagram og Pinterest

  • Den bredt anlagte kampagne #CreateAsYouAre kører nu på Instagram, Pinterest og Facebook. Og i 38 lande i hele verden.

  • De kreative opslag suppleres af annoncer for at ramme de helt rigtige målgrupper.

  • hansgrohes forbrugerhjemmeside kan interesserede forbrugere finde alle informationer om produkterne, de forskellige overflader og installationsmulighederne.

  • Forbrugerne sendes videre til dig via vores forhandlersøgning.

Foto fra #CreateAsYouAre-kampagnen fra hansgrohe, badekar.
Et hjem er så meget mere end blot et par værelser samt køkken og bad. I hjemmet skal der være tid til hygge, tid til hinanden, tid til design. Pladsen ved karret skal kunne bruges til både at læse eventyr og lege med badedyr.

Mat sort fokus: Et udvalg af FinishPlus-produkterne