/
Sådan profiterer fagfolket

Den nye hansgrohe mærkekampagne byder på plads til store følelser – og gode handler

#AllMyFeels løber af stablen nu. I den nye hansgrohe forbrugerkampagne drejer det sig om bruseøjeblikke og bevidste plejeritualer. Med målrettede opslag på de sociale medier fokuserer premium-mærket på forbrugernes migtid og iscenesætter velværebruselinjerne Raindance og Crometta. Bliv en del af kampagnen, og øg din omsætning!  

Hvad? #AllMyFeels inspirerer til mere migtid og nydelse i brusebadet 

I badet skal der være plads til at slappe af og komme i balance (igen). Under bruseren kan vi heldigvis være helt os selv. Frit efter mottoet: "Afhængig af din stemning virker brusebadet afslappende og beroligende eller opkvikkende og vitaliserende" iscenesætter hansgrohe nu kundernes individuelle velværeøjeblikke på en følelsesbetonet måde – med hjælp fra mærkets bruse-bestsellere Raindance og Crometta.

... og hjælper samtidig med omsætningen af bruseprodukter i din forretning 

hansgrohe er kendt for at have passende brusere til ethvert behov. Det brede sortiment gør det muligt at celebrere den ideelle brusefornøjelse. 

  • Raindance med den innovative PowderRain-stråle er velværeproduktet til livsnydere. Takket være de seks forskellige overfladedesign kan kunderne udtrykke deres personlige stil med bruseren. 
  • Crometta er den alsidige forkælelsesbruser til miljøbevidste lejere, som ønsker at spare på ressourcerne. Den er altså blandt andet en optimal løsning for dine unge kunder og familier.
Mærkekampagnen #AllMyFeels fokuserer på hansgrohes designbrusere.
Kunderne nyder personlige velværeøjeblikke med Raindance og Crometta. De tanker ny energi og føler sig friske og levende.

Hvordan? Emotionelle brusebudskaber går rent ind på de sociale medier

#AllMyFeels består af en inspirerende trailer og emotionelle billeder. Søvndrukne, rådvilde eller kraftesløse: hansgrohe viser mennesker i hverdagssituationer. Mennesker som dig og mig, mennesker som af og til har brug for en ekstra portion energi for kroppen og sjælen. Og for at nyde de skønneste øjeblikke med vand under bruseren.

Et brusebad med hansgrohe som øjeblikkelig stemningsbooster 

Kampagnestarten signaliseres med positive brusebudskaber på de internationale hansgrohe-websteder og opslag på de sociale medier. I udvalgte lande understøttes kampagnen af influencere fra beauty & lifestyle-området: De anbefaler produkterne til deres mange følgere og demonstrerer på en virksom måde deres egne ritualer og velværeøjeblikke.

International mærkekampagne i 42 lande

På grund af den store rækkevidde øger premium-mærket omsætningen af de populære Raindance og Crometta bruselinjer og understøtter dermed de enkelte forhandlere i sanitetsbranchen. 

Et brusebad med et hansgrohe brusesystem gør lykkelig.
Kampagnen #AllMyFeels præsenterer de skønneste øjeblikke med vand og viser, hvordan man opnår mere velvære ved hjælp af hansgrohe bruserne.

Hvor? På Instagram, Pinterest, Facebook & Co.

  • ​​​Den stort anlagte hansgrohe mærkekampagne #AllMyFeels løber af stablen nu på udvalgte sociale medier i mere end 40 lande.
  • De kreative opslag går hånd i hånd med internationale nyhedsbreve og #AllMyFeels-aktiviteter direkte ved forhandlernes point of sale.
  • På de internationale hansgrohe kundewebsteder finder alle interesserede personer informationer om de to bruselinjer, deres respektive fordele og de forskellige installationsmuligheder.
Kvinde vasker håret under Raindance brusesystemet.
Raindance eller Crometta? Med opslag på de sociale medier, nyhedsbreve og andre initiativer hjælper #AllMyFeels kunderne med at finde de rigtige hansgrohe bruselinjer.

Hvad skal du gøre? Så nemt får fagpartnere fordel af #AllMyFeels

Ønsker du også at deltage i vores kampagne om perfekte bruseøjeblikke? Sådan gør du:

  1. Bestil produkter fra Raindance og Crometta linjerne hos din hansgrohe kontaktperson.
  2. Udstil wellness-bruserne i høj kvalitet i din forretning.
  3. Kunderne finder dig automatisk via vores forhandlersøgning. hansgrohe leder alle købelystne kunder videre til din forretning.  


Det kan betale sig at deltage! hansgrohe-teamet ønsker dig et fremragende salg af bruserne!

Bestil Raindance og Crometta brusere hos hansgrohe nu