Garanti

Stol på kvalitet "Made by Hansgrohe"

En elementær bestanddel af Hansgrohes virksomhedspolitik er, altid at tilbyde vores kunder den højeste kvalitet. I mere end 100 år har vi produceret sanitetsprodukter af høj kvalitet og sikrer den høje standard ved hjælp af en omfangsrig kvalitetsstyring. Det fungerer i alle fabrikker, både i Tyskland og internationalt.

Fra denne pålidelige og gode basis går vi nu et skridt videre som producenter: Vi tilbyder vores slutbrugere en femårig producentgaranti på vores produkter.

Producentgarantien er en frivillig ydelse. Dermed giver Hansgrohe sine distributører endnu et argument, som de kan bruge til at overbevise slutbrugerne om fordelene ved mærket Hansgrohe. Hansgrohe-service bistår dig som partner, når du behandler producentgarantien.

I nedenstående garantibestemmelser findes forudsætningerne og detaljeret information om garantien.

Garanti

5 års produktgaranti (gældende for produkter købt efter 01.01.2010):
Hansgrohe garanterer, at vore produkter ikke har fabrikationsfejl. Skulle der imidlertid opstå en fejl eller mangel på et produkt i op til 5 år fra købsdatoen, vil Hansgrohe omkostningsfrit reparere eller ombytte produktet ved returnering til Hansgrohe A/S. Det er en forudsætning, at produktet er korrekt installeret, samt at det er anvendt i henhold til vores monterings-, og rengøringsvejledning. En defekt, der opstår pga. udefra kommende forhold, snavs eller skidt i vandet, er ikke at betegne som en fabrikationsfejl, og vil derfor ikke være omfattet af garantien.

5 års drypgaranti:
Hansgrohes drypgaranti sikrer omkostningsfri ombytning af alle reservedele, som skal benyttes i tilfælde af, at et armatur begynder at dryppe indenfor de første 5 år efter montering.

10 års reservedelsgaranti:
Hansgrohe yder endvidere 10 års reservedelsgaranti, hvilket sikrer, at en reservedel til et produkt kan leveres i minimum 10 år efter, at produktet er udgået af produktionen.

Ved større skader:
Udfør kun "førstehjælp" og kontakt derefter Hansgrohe på 86 28 74 00 og dit forsikringsselskab, før du gør mere.

Behandling af garantisag:
Skulle der opstå et problem med et Hansgrohe-produkt indenfor garantiperioden skal forbrugeren henvende sig til den forhandler, hvor varen er købt. Forhandleren vil i samarbejde med Hansgrohe undersøge produktet og vurdere, i hvilket omfang det er underlagt Hansgrohes produktgaranti.

For at kunne gøre brug af Hansgrohes 5 års garanti kræves det, at man kan fremvise original købsfaktura fra forhandler.

 

Download garanti-flyer

Download reklamationsformular

Hansgrohe anvender cookies for at kunne sikre dig den bedst mulige service. Du accepterer brugen af cookies ved at surfe videre på siden uden at ændre i dine indstillinger.

   

OK